maanantai 23. kesäkuuta 2014

VÄLIKATSAUS: Paljonko vaatteita tarvitsen?


Aiemmassa farkkupostauksessa totesin, että kolmillakin farkuilla pärjää. Entäs muut vaatteet? Montako kauluspaitaa, t-paitaa, tai neulepaitaa minulla on ja montako tarvitsen?

Lasken nyt mukaan vain kotona olevat vaatteet, joiden olemassaolo on tiedossani, ja jotka ovat kaupunkikäyttöön suunnattuja. En siis pohdi tällä kertaa ulkoiluvaatteitai ja leirivaatteitani. En ota talvivaatteita eli villapaitoja yms. jotka majailevat varastossa nyt lukuun mukaan.
Suluissa olevat luvut ovat veikkauksiani vaatteen määrästä, mikäli se ei osunut oikeaan, ei pahemmin mennyt pieleen!

LEGGINSSIT

Monetko minulla on? Kolmet pitkät ja yhdet lyhyet.
Monetko tarvitsen? Kahdet pitkät ja yhdet lyhyet
Mihin tarvitsen? Käytän viileällä/kylmällä säällä fakkujen alla ja kotona hengaillessa


FARKUT

Monetko minulla on? Viidet
Monetko tarvitsen? Kolmet
Mihin tarvitsen? Kahdet arkikäyttöön + yhdet paremmat

NEULETAKIT

Montako minulla on? Viisi
Monetko tarvitsen? Kaksi, maksimissaan kolme
Mihin tarvitsen? Yksi musta, joka menee kaiken kanssa, yksi värikäs mustien paitojen kanssa, ehkä yksi erikoisempi.

SHORTSIT

Monetko minulla on? Kuudet ( 5) 
Monetko tarvitsen? Kolmet
Mihin tarvitsen? Yhdet mustat, yhdet vaaleammat/erikoiset ja yhdet farkunsiniset.
(Karsin nyt pois kahdet shortsit, jäljelle jäi siis neljät.)

KAULUSPAIDAT

Montako minulla on? Kuusi (5)
Montako tarvitsen? Kolme
Mihin tarvitsen? Yksi juhliin, kaksi käyttöön.
( Karsin näistä tässä kohtaa yhden pois)

ARKIMEKOT 

Montako minulla on? Viisi
Montako tarvitsen? Kolme
Mihin tarvitsen? Jatkuvaan käyttöön, perusvärisiä, ehkä yksi erikosempi.
Nyt ei tosin ole aiettakaan luopua yhdestäkään tällä hetkellä omistamastani mekota, sillä olen totaalisen hullaantunut niihin!

T-PAIDAT

Nyt siirryttiin vaikeimpaan osioon!

Montako minulla on? ainakin 25 
Montako tarvitsen? En osaa tarkkaan vielä hahmottaa, tavoitteena on kuitenkin alle 15 paitaa ( ei saa haukata liian suurta palaa)
Mihin tarvitsen? - 

Montako olen käyttänyt viimeisen kuukauden aikana? Kädessäni oli kaksikymmentäkaksi t-paitaa, jotka otin tangosta. Niistä olen käyttänyt viimeisen kuukauden aikana yhdeksää. Kolmetoista on siis lojunut kaapissa käyttämättöminä. 
Nyt poistin kuusi t-paitaa. 

HUPPARIT

Montako minulla on? Kuusi
Montako tarvitsen?  kolme tai neljä
Mihin tarvitsen? Seurakuntahuppari (joka on pakollinen)+ ohut huppari ja paksu huppari ja talveksi karvakauluksinen
Poistin nyt yhden hupparin.

Lisäksi karsin 4 paria alushousuja.

Päivän saldo on siis - 14 vaatetta! Jippikajea! Tämänhetkisestä vaatemäärästä ( tarkasteltujen vaatteiden suhteen) näyttää siis olevan vähennettävissä 23.

1 kommentti:

  1. Hei, olen Amber Shaw. Täällä suosittelen teitä kaikkia Otto-edustajille Mobil Funding Inc. -yrityksestä, joka on vihdoin hymyillen kasvoni myöntämällä minulle 15 000,00 euron lainasumman erittäin alhaisella korolla. Lisätietoja hänestä tänään sähköpostitse: mobilfunding1999@gmail.com ja kiitos myöhemmin, koska hän on todellakin luotettava mies.

    VastaaPoista

Herättikö kirjoitukseni ajatuksia? Kommentoi!